Uw vragen
Onze antwoorden
Indien het lichtje van de batterij brandt op het dashboard wanneer u rijdt, dan laadt uw batterij niet meer, ofwel is het laadsysteem defect, dit wil zeggen dat er iets is met de alternator of de spanningsregelaar. Vermijd in eerste instantie om een al te lang traject af te leggen en neem zo snel mogelijk contact op met uw EURO REPAR CAR SERVICE-hersteller.
Neen. Er wordt sterk afgeraden om de aanbevolen kilometerstand te overschrijden zonder dat de distributiekit, de riemkit en de wieltjes werden vervangen. Door u deze marge toe te kennen,
riskeert u het leven van uw motor in gevaar te brengen. Denk eraan dat een breuk onherstelbaar kan zijn en in alle gevallen aanzienlijke kosten met zich kan meebrengen. Respecteer nauwgezet de aanbevelingen van de constructeur.
De ‘xenonlamp’ is witter, lichtjes blauwachtig, met een type licht dat dicht aanleunt tegen het daglicht. Deze verlichting is ook krachtiger en gaat ook 2 tot 3 keer langer mee dan een verlichting met klassieke halogeenlampen. De xenonkoplampen werken dankzij speciale gasontladingslampen, zonder gloeidraad. Het betreft een verfijnd systeem dat een beroep doet op bijzondere gloeilampen met elektroden die een zeldzaam gas bevatten (xenon) dat een elektrische boog opwekt onder hoogspanning. Dit maakt een krachtiger verlichting mogelijk en biedt een beter visueel comfort. Er wordt afgeraden om te werken aan dit type verlichting omwille van het elektrocutiegevaar: de spanning bedraagt 20.000 Volt, tegenover 12 tot 14 Volt voor een klassiek systeem! Een gekwalificeerde professional kan uw probleem oplossen.
Ja, met behulp van de startkabels. Deze methode vereist een zekere kennis van de autotechnologie. Neem desgevallend contact op met uw EURO REPAR CAR SERVICE-hersteller.
Elke band biedt weerstand tijdens het rijden naargelang de maat, en in het bijzonder naargelang het profiel van de band en de breedte van het rijvlak. Wanneer een band niet genoeg opgepompt is, dan veroorzaakt de minste druk een verpletterend effect dat de band op de rijweg ‘plat maakt’. Het contactoppervlak met de grond wordt dan groter, net zoals men met een bal drukt op een hard oppervlak. Dit groter contactoppervlak vergt meer energie tijdens een verplaatsing. Hetgeen meer vraagt van de mechanica en leidt tot een oververbruik, dat 20 % kan bedragen.
Bij EURO REPAR CAR SERVICE bestaan er ‘groene’ banden, met geringe weerstand tijdens het rijden en uitgerust met een specifiek bandenprofiel.
Uw vragen
Indien het lichtje van de batterij brandt op het dashboard wanneer u rijdt, dan laadt uw batterij niet meer, ofwel is het laadsysteem defect, dit wil zeggen dat er iets is met de alternator of de spanningsregelaar. Vermijd in eerste instantie om een al te lang traject af te leggen en neem zo snel mogelijk contact op met uw EURO REPAR CAR SERVICE-hersteller.
Neen. Er wordt sterk afgeraden om de aanbevolen kilometerstand te overschrijden zonder dat de distributiekit, de riemkit en de wieltjes werden vervangen. Door u deze marge toe te kennen,
riskeert u het leven van uw motor in gevaar te brengen. Denk eraan dat een breuk onherstelbaar kan zijn en in alle gevallen aanzienlijke kosten met zich kan meebrengen. Respecteer nauwgezet de aanbevelingen van de constructeur.
De ‘xenonlamp’ is witter, lichtjes blauwachtig, met een type licht dat dicht aanleunt tegen het daglicht. Deze verlichting is ook krachtiger en gaat ook 2 tot 3 keer langer mee dan een verlichting met klassieke halogeenlampen. De xenonkoplampen werken dankzij speciale gasontladingslampen, zonder gloeidraad. Het betreft een verfijnd systeem dat een beroep doet op bijzondere gloeilampen met elektroden die een zeldzaam gas bevatten (xenon) dat een elektrische boog opwekt onder hoogspanning. Dit maakt een krachtiger verlichting mogelijk en biedt een beter visueel comfort. Er wordt afgeraden om te werken aan dit type verlichting omwille van het elektrocutiegevaar: de spanning bedraagt 20.000 Volt, tegenover 12 tot 14 Volt voor een klassiek systeem! Een gekwalificeerde professional kan uw probleem oplossen.
Ja, met behulp van de startkabels. Deze methode vereist een zekere kennis van de autotechnologie. Neem desgevallend contact op met uw EURO REPAR CAR SERVICE-hersteller.
Elke band biedt weerstand tijdens het rijden naargelang de maat, en in het bijzonder naargelang het profiel van de band en de breedte van het rijvlak. Wanneer een band niet genoeg opgepompt is, dan veroorzaakt de minste druk een verpletterend effect dat de band op de rijweg ‘plat maakt’. Het contactoppervlak met de grond wordt dan groter, net zoals men met een bal drukt op een hard oppervlak. Dit groter contactoppervlak vergt meer energie tijdens een verplaatsing. Hetgeen meer vraagt van de mechanica en leidt tot een oververbruik, dat 20 % kan bedragen.
Bij EURO REPAR CAR SERVICE bestaan er ‘groene’ banden, met geringe weerstand tijdens het rijden en uitgerust met een specifiek bandenprofiel.